bossep
Tittar in i den här tråden då jag blev mycket nyfiken på vad som pågick.
Jag brukar få CB sisådär 3 veckor 1 månad efter er andra så blir alltid lite nyfiken.
Så jag riktar detta till Herr Bryzell utan att egentligen vetat vad som skrivits.
Hej Mats,
Jag är inte så aktiv här på forumet eller på zoopet längre. Orsaken är att jag mestadels spenderar
Min tid här bland sladdar rör och pumpar med oljekanna i hand för att hålla ciklid.org i gång.
Jag tror du har massor att tillföra medlemmarna i NCS och att även du kan lära dig en del här.;)
Jag är lite sur för att Wilhelm snappade upp dig innan jag han då jag hade lite planer för dina talanger här på siten.:´(
Men vem vet vi kanske kan dela broderligt på dina kunskaper och talanger.:)
bossep
DaRe
Hahaha, skönt Bosse!
johho
Det verkade som att brevbäraren inte ville hem tidigt i torsdags. Hittade tidningen i går :)
DaRe
Skönt att höra.
johho
Förutom att posten hade misshandlat tidningen så var det mycket trevlig läsning.
DaRe
Jag får en hel del frågor via PM och mail om varför den digitala versionen inte ligger ute.
Jag meddelar alla här att vi jobbar på det och det bör vara ordnat inom någon enstaka dag.
Mvh,
David
DaRe
btw, detta är typiska frågor som ska gå till vår käre redaktör istället för mig ;)
FrePGun
Kul med liiiite läsning om Crenecichla...
AquaZoo
Fick ett mail idag
Hi Kaj,
hope is well with you and your family.
Thank you very much for the Cichlid Magazines. I appreciated them a lot.
It makes strange reading my articles also in swedish :)
Kind Regards to you all guys and please say a special hello to Bosse.
Looking forward to hearing from you (and seeing you too) soon,
Cheers,
Francesco
DaRe
Härligt att höra att de kom fram.
Jag planerar ett extrautskick nästa vecka. Det är 38 tidningar i pipen. Om någon vill bli medlem nu är det bra timing.
Hans-Andersen
Bladet er ikke kommet til Danmark endnu.
Har I sendt det med brevdue? ;)
DaRe
Hehe. Bra att du säger till då skickar jag ett nytt nummer
Wilhelm
Men kolla med Hans så adressen är rätt!
DaRe
Fråga skickad ;)
DaRe
Uppföljningsutskick är skickat idag. 84 tidningar blev det.