Mikael-W Instämmer med David. En riktigt intressant artkombination, som kommer att se bra ut när fiskarna färgar ut. Glöm dock inte att ventralis är vegetarian.
Micke-Jarhl Jag matar uteslutande med min kokta mysis+en räkmix från åled's de äter ju som hästar här ..tänkte öka portionen en aning nästa vecka då Altoprologus:en håller sig i de dolda grottorna mycket,, kommer fram när det bara är smulor kvar ...men men de plockar ju får kanske i sig vad de behöver inte så stora direkt?
RobinH Snyggt Micke, tänk på att snäckissarna gräver mycket och växterna lär grävas upp om dom inte har riktigt rotsystem!
Micke-Jarhl Snyggt Micke, tänk på att snäckissarna gräver mycket och växterna lär grävas upp om dom inte har riktigt rotsystem! Okej! Inget grävande ännu kommer kanske . Isf flyttar jag snäckskalen lite...
Micke-Jarhl de leker mina opthitilapia ventralis moba tuggar även kilesan har lekt i veckan tror de verkar trivas iaf..de första två bilderna är på kilesan som bestämmer och har en grop i sanden med två små torn i ändarna dock ända fram i front rutan
Micke-Jarhl kul micke, ska du spara något? Hopplöst fånga något här gjorde istället en yngel kammare istället uppe på en modul tog en bild redan 3yngel i närheten vad kan det vara hehe. ..
Micke-Jarhl Verkligen lyckat kontinentbyte,Micke! För du hade väl CA där innan? Stämmer bra pabbe blev en rejäl nytändning dessutom! Trevligt detta,,var på väg slänga ut rubbet i våras tur det Inte blev så.