Köp tuben i Sverige, du får en bagagnad fylld provtyckt tub för ca 1000:-. EC funkar säkert, men det priset äts snart upp om du jämför med trycksatt system. Visserligen kostar en controller en del, men allt blir så mycket lättare och att det skulle vara överkurs tycker jag nästan tvärtom...;)
Jag har den här http://www.rfcandy.biz/carbon/index.html som funkar super, klart den bästa jag har testat!
1000:-, är det för en 2kgs eller 6kgs och vart isåfall?
Fått pris på en beg. 6kg fylld för 1800:-, lite väl mycket men vill gärna ha så stor som det får plats under bänken.
Köper nog med en 2kg flaska i vilket fall, perfekt att ha som reserv om/när den större tar slut isåfall.
Men om en 2kgs räcker i säg 6 månader så behöver jag inte ha en 6kgs utan kanske 2st 2kgs att alternera med.
Ni vet inte hur man kan räkna ut hur mycket CO2 det går åt för att hålla ett visst värde?
PH kontrollern är inte viktig att köpa direkt utan den får komma i efterhand isåfall. Sprida ut kostnaderna lite =)
Ja, den kontrollern har jag tittat på tidigare, nackdelen är väl att den låter en del pga att den öppnar/stänger så ofta? Dock så läste jag också att det går att modifiera men vill just helst inte modifiera nya delar.