Erik-Ahlander Ännu preliminärt, men boka kvällarna 27 augusti och 3 september. Håll utkik efter fortsättningen!
Erik-Osterlund Intressant! Hoppas att det finns intresse. Jag har själv barn varannan vecka så första mötet missar jag. Hoppas att det blir lite olika veckor (ojämn/jämn) så att jag kan vara med några gånger :)
Erik-Ahlander Erik ÅÄnnu preliminärt, men boka kvällarna 27 augusti och 3 september. Håll utkik efter fortsättningen! Vi har strukit den 27/8 men hoppas fortfarande få till ett möte den 3 september. Preliminärt samling i Riksmuseets huvudentre 1900.
Erik-Ahlander Det har tyvärr uppstått praktiska problem. Vi är tvungna att skjuta på starten ytterligare. Därför vore jag tacksam om intresserade ringer mig 070-2252716 eller mailar erik.ahlander at nrm.se så jag får en uppfattning om hur stort intresset är.
Banderad Erik, kan du skriva ut NCS-infobladet som jag postade härom kvällen och ta med till mötet? Det hade varit kanon... /Jocke
Erik-Ahlander Till slut fast i en annan form. Bollmora Akvarieklubb står som värd för ett möte på Naturhistoriska Riksmuseet torsdagen den 5 december klockan 19:00. Samling utanför huvudentrén (som troligen är låst) 18:45. Eventuella senkomna ringer mig på 070-2252716 för att komma in(!) Program: Jag kommer hålla föredrag / leda en diskussion om "Biotopakvarier". Alla intresserade är välkomna!
Banderad Erik ÅPostade? Sånt där med kuvert och frimärken??? Inte sett nåt! Jag missade detta för länge sedan. Nej, jag postade inte. Blev lite svengelska där. "la upp på forumet för utskrift" hade varit mer korrekt.... /Jocke
Kawasa Erik ÅTill slut fast i en annan form. Bollmora Akvarieklubb står som värd för ett möte på Naturhistoriska Riksmuseet torsdagen den 5 december klockan 19:00. Samling utanför huvudentrén (som troligen är låst) 18:45. Eventuella senkomna ringer mig på 070-2252716 för att komma in(!) Program: Jag kommer hålla föredrag / leda en diskussion om "Biotopakvarier". Alla intresserade är välkomna! Tack för info Erik! Om inget akut dyker upp så kommer jag garanterat att komma :)
Banderad Erik ÅGe mig en länk! http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?68525-Blad-om-NCS-att-sprida-i-butiker-på-akvaristiska-event-samt-föreningar
Erik-Osterlund Jag hade kommit om jag inte haft barn hemma den veckan :( Skulle vara riktigt intressant att höra ditt föredrag Erik. Kanske kan fixa barnvakt..