PiaJo Fem foton har kommit in nu :) Dags att skicka in ditt tävlingsbidrag till September-tävlingen! Tema för fototävlingen i September är "födointag" Här vill vi se bilder som visar fiskar som äter mm. Så var kreativa - det finns många olika sätt att visa detta på ett foto. Deadline för inskick är den 27:de kl 23:59. Skicka in här: http://www.ciklid.org/fototavling/foto_ladda_upp.php Denna månadens pris är ett mycket stort och häftigt pris som är sponsrat av Akvarieleasing! Det är en stor modul: Aquaterra Modul B Sandsten; L: 43, B: 29, H: 19: Akvarieleasing!
PiaJo Ni har väl inte glömt att skicka in bidrag till tävlingen?? Det är fortfarande bara fem foton men det finns tid kvar, tisdag 23:59 är deadlinen:)
PiaJo Nu är det mindre än 12 timmar kvar att skicka in foto på, kom igen att skicka in ! Dags att skicka in ditt tävlingsbidrag till September-tävlingen! Tema för fototävlingen i September är "födointag" Här vill vi se bilder som visar fiskar som äter mm. Så var kreativa - det finns många olika sätt att visa detta på ett foto. Deadline för inskick är den 27:de kl 23:59. Skicka in här: http://www.ciklid.org/fototavling/foto_ladda_upp.php Denna månadens pris är ett mycket stort och häftigt pris som är sponsrat av Akvarieleasing! Det är en stor modul: Aquaterra Modul B Sandsten; L: 43, B: 29, H: 19: Akvarieleasing!
PiaJo Ett grymt pris! Fram med kameran och mata lite fiskar gott folk :) /Jocke Precis! Alla matar väl sina fiskar på kvällen ;):D
maltandis Ge dig inte, jag hamnade utanför pallen den här gången. Bara att bita ihop och försöka igen. Den här gången tror jag du klår mig.
PiaJo 10 stycken bilder blev det :) nu väntar vi på att röstningen kan starta :) När man röster så önskar jag att man tar hänsyn till temat som är denna månaden, dvs man skall inte bara röda på den snyggaste bilden, den snyggaste fisken utan även väga in hur väl det följer temat.
PiaJo På söndag är det dags att börja rösta dina favoriter i denna tävlingen och även denna månaden finns ett röstningspris att vinna! :D De som röstar är med och tävlar om boken Drömciklider av Ad Konings.
PiaJo Nu kan ni rösta! :) När man röster så önskar jag att man tar hänsyn till temat som är denna månaden, dvs man skall inte bara rösta på den snyggaste bilden, den snyggaste fisken utan även väga in hur väl det följer temat.