ansjo Instämmer helt, ett otroligt fint kar som man trollbands av. Kommer gärna och ser när du bytt ut "yngelbaljan";)...
Banderad Bara att instämma med mina kollegor, jättekul att besöka dig och ditt "lilla" kar var verkligen grymt! /Jocke
Repen1 Då har det kommit nykomlingar som än så länge får husera i karantänskaret, ni får hålla tillgodo med en dålig bild så länge. Tack Mats på Akvarieleasing för att du kunde hålla dom åt mej trots lite strul med upphämtning. Mille
Repen1 Mumma, "black kiriza" va? Va det 1+2? Ser ut som det, så det är bara att hoppas:D. Det fanns inte fler,men men, det går säkert att utöka gruppen på sikt.
Repen1 "C microlepidotus black Kiriza" efter en natt i karantänskaret, så börjar färgerna komma lite smått.
Repen1 http://youtu.be/GdoSr70wEf4 Frukosten är serverad. Till våren kommer "X kilesa" stimmet att utökas i "sillakaret"
Repen1 Nu har frugan o jag kommit överens, o då renoveringen av vardagsrummet snart är klart så får "yngelburken" på 1125L ge plats för "originalburken" :D Mille
Repen1 Kul! Det ser ut att bli ett rejält stim :) Har faktiskt inte räknat dom, men förhoppningsvis så ska minst hälften sparas. Mille
Pettap Ser riktigt bra ut, hur kan jag ha missat denna tråd. Snygg belysning. Har du det blåa röret bak? //Peter
Repen1 Då har mina "C furcifer" börjat komma upp i lekmognad, o första leken är avklarad. Alting gick fel, ingen "bower" inga färger på hanen, han åt upp dom flesta äggen själv, dom gulaktiga fenorna har inte gett med sej på honorna, så det var dags för en större undersökning. O efter letande o jämförande ( det är nu konstaterat) så är det fel fisk jag har fått levererat till mej, i stället för "furcifer2 har jag fått "Nasuta". har varit i kontakt med "Leasing" o dom har tydligen fått helt fel fisk som skulle till mej. Men efter att ha varit i kontakt med Mats så ska misstaget åtgärdas, så nya fiskar ska beställas åt mej o "Nasutorna" får flytta tillbaka till Stockholm, riktig bra o smidig service, Men nu kommer problemet med att revidera alla bilder o sådant som är på fel fisk. men det får tas om hand när jag är hemma o internettet är snabbare. Mille
Pierre_N Så himla tråkigt att du fått fel fisk, tråkigt extra"arbete" med. Skönt att det löser sig i alla fall.