Ove-Planstedt Så du menar det är röj i diskus eller? :) Fina båda 2 med på olika vis t6cker jag. Jämfört med Uaru så är det röj i diskus;)
affealien Känns som de då ligger döda på botten då alltså. :) Ska bli kul att följa vad som händer här i alla fall, själv vet jag inte ännu vad de ska få för kamrater.
DaRe Hoppas vi kan byta erfarenheter med varandra om deamon och kombo med andra och allt annat. Men tålamod är nog en dygt. Hur stora var de från kaj.p?
Big_Sal Riktigt snygga diskar DaRe! Har för mig jag har sett föräldrarna på youtube! Mäktigt! Kommer nog att funka galant med demonerna tror jag! Tror i så fall att ilskna apistogrammor kan vara värre. När jag hade S. leucosticta så blev de ivägjagade ca 50cm av ilskna fjärilsciklider. Inte samma arter alls men tror inte beteendet är så annorlunda. Väntar ivrigt på bilder! Hur som helst lycka till! Mvh Salle
DaRe Tackar tackar. Dessa apistogramma är väldigt väldigt lugna än så länge trots att de lekt. Det blir intressant att se hur det går. ..
DaRe Jag har gjort smärre justeringar. Roten till vänter mer upp mot hörnet och i andra änden lägre och mer framår för att den ska vara diagonal och skapa bättre romläggningsytor åt diskusen. En rot till till vänster med grenar som glider ner i vattnet.
DaRe Växter måsye jag fundera på. De jag har nu är överblivet och jag hade räknat med att det skulle bli uppätet på grund av Uaru och prickig metynnis. Nu finns inte de i tanken så då kan jag ha växter.
Getingen Snyggt, ska bli kul att se hur det utvecklas. Kan bara instämma om att fler växter inte vore fel. Ska du handla mkt växter vilket jag antar eftersom du har ett stort kar kan jag tipsa om aquaristic.net. Bra kvalité, billiga växter och billig frakt ifrån tyskland, men det krävs att man beställer en del för att det ska löna sig. Även väldigt stort utbud. Tycker det är få butiker som i Sverige som kan mäta sig med dom, både i utbud, kvalité och pris.