Landgren Har nu äntligen fått in min nya "leksak" i källaren! Då akvariet är för stort för dörren,får man väl hugga hål i väggen! Hålets mått 900*1210.Akvariet är 1200 brett.............................. Trångt, men 10mm till godo!
Landgren Förberedelser! Ska bli skönt med mer plats i garaget. Akvariet tar ju upp en hel bilplats!!!
Landgren Halvvägs............ Mycke funderingar. Eller: "Ska du ha in den stora saken i de lilla hålet"
Repen1 Häftigt hur stort är karet? Det är självklart att passar inte karet till huset så får man ändra huset.Mille
Landgren Klart! Murad vägg vid sidorna och luckor uppe och nere. Innehåller naturligtvis Tanganyika! Akvariet har måtten 300*120*65 cm. Stod tidigare i Växjö och varit med här på forumet.
Repen1 Självklart att ett sådant maffigt kar ska vara ett "Tanga"kar:P Mycket fint, är det "C furcifer/foae" ungfisk som skymtar nere i vänstra hörnet?Mille
Landgren Fint som snus! Ahha robbans? Men det var ett tag sen väll? :) Ja,det är "Robbans" gamla kar. Över ett år sen jag köpte det.Grabben bodde i rummet,har väntat på att han skulle flytta !!!!!!!
Landgren Självklart att ett sådant maffigt kar ska vara ett "Tanga"kar:P Mycket fint, är det "C furcifer/foae" ungfisk som skymtar nere i vänstra hörnet?Mille Nä,det är O.nasuta "Kachese" Fotot taget några timmar efter att dom flyttat in,därav den bleka färgen. Övriga invånare :Leptosama"Malasa",Julidochromis "Kipili",Nigripinnis ochT.Irsacae
Repen1 Aha, såg att det var lite gulaktigt men lite svårt att se vilken fisk det var.Vad har du för teknik i ett sådant kar? Borde vara lite fjutt i pumpar o lyse antar jag. Mille