DaRe Alla delar av väldens ciklider har sina speciella egenheter man faller för. SA är onekligen ett fantastiskt område med en uppsjö av varianter. Dela med dig varför just du gillar SA. Låt oss frossa i SA och alla dess härligheter. Bidra med bilder, texter eller både ock. Själv gillar jag variationen från jordätare till diskus och till apistogrammas samt gymnogeophaus som gillar kallperioder. Sedan lite udda varianter som Tahuantinsuyoa macantzatza , eller lite tuffare cichlor. En fantastiskt världsdel helt enkelt. L-malar och Corydoras, helskönt! 4772747728477294773047731477324773347734
Markus2254 Alla delar av väldens ciklider har sina speciella egenheter man faller för. SA är onekligen ett fantastiskt område med en uppsjö av varianter. Dela med dig varför just du gillar SA. Låt oss frossa i SA och alla dess härligheter. Bidra med bilder, texter eller både ock. Själv gillar jag variationen från jordätare till diskus och till apistogrammas samt gymnogeophaus som gillar kallperioder. Sedan lite udda varianter som Tahuantinsuyoa macantzatza , eller lite tuffare cichlor. En fantastiskt världsdel helt enkelt. L-malar och Corydoras, helskönt! Kan inte mer än att hålla med dig SA har helt och hållet blivit min världsdel :D Variationen är helt underbar och jag önskar jag kunde ha allt här hemma. ( men det vill inte min fru vill jag lova ) min nästa art kommer nog att bli Tahuantinsuyoa macantzatza . Om jag får tag i den vill säga
ScreamingBroccoli Kan inte mer än att hålla med dig SA har helt och hållet blivit min världsdel :D Variationen är helt underbar och jag önskar jag kunde ha allt här hemma. ( men det vill inte min fru vill jag lova ) min nästa art kommer nog att bli Tahuantinsuyoa macantzatza . Om jag får tag i den vill säga Onekligen vackra fiskar och ska vad jag ha förstått även bjuda på en del intressanta beteenden. Såg dom senast idag hos Akvarielagret, annars finns VF 8-11 cm att beställa från Imazo.
Markus2254 Onekligen vackra fiskar och ska vad jag ha förstått även bjuda på en del intressanta beteenden. Såg dom senast idag hos Akvarielagret, annars finns VF 8-11 cm att beställa från Imazo. Tack Men akvarielagret är nog lite långt för mig att åka Jag har pratat med Kent här på Nols ciklidhobby och när han får hem ett gäng nästa gång så är ett gäng mina :D Jag har i och för sig även kollat lite efter någon ur Bujurquina släktet också. Vi får se vilka som kommer först till Götet
liv SA erbjuder en stillsam mystik, skulle jag vilja komplettera med. Ja ,enig .Ta en titt i Oliver Lucanus bok :Amazon ,below water.Der er det masse inspirasjon og hente.Utrolige bilder.
Markus2254 Lite bilder på mina favoriter här hemma just nu Guianacara owroewefi 47834 Och en av mina Red Backs 47835