Tjenare! Jo det går framåt, sakta men säkert.. har slängt i 12 st Tanganyikasnäckor och ska införskaffa 12 till. Fick dock lite beslutsångest när jag fick se ditt projekt härom dagen.. du har ju mer stenar o fler gömställen! Jag har typ bara ställt upp lite stenar som kanske inte uppfyller någon funktion mer än att det ser snyggt ut. Tänkte åka förbi landet imorrn för att kratta löv, vet ett stenrös som ligger i närheten. Stenarna är mer åt det ljusgråa hållet och dom har grymt mycket potential att scapa med. Så jag kommer att göra om lite. Nästa vecka så kommer jag börja med 8 st multisar. Sen fick jag se att du var inne på att skaffa altolamprologus sp. compriceps shell. Är grymt sugen på dessa. De ser riktigt rovaktiga o sköna ut.
Coolt! Ja grå natursten är jäkligt snyggt! Blev röd lavasten för mig pga av att det redan satt en rödaktig BTN slimline i karet. Samt att jag ville bygga HÖGT och då gör sig lavasten bra för dom hakar ju typ i varandra.
Har släppt planerna på Altolamprologusen totalt.
Kommer istället köra en multifasciatus koloni över hela botten med tiden (hoppas på mycket yngel som jag kan gallra ur till kommande gäddciklider)... Plats som Altolamprologusen hade fått konkurera om.
Blir ett par Julidochromis ornatus istället. Dom kommer älska det där stenröset som kryllar av små hål och sådant. Blir nog fräckt att se dom pila in och ut där!
Sen ett gäng Tanga Killis som får husera blickfång uppe vid ytan.
Tycker dock du ska köra på alton det är en skit fräck fisk! Ligger inte i tiden för mig just nu bara.