Wilhelm Nummer tre av årets ciklidblad har skickats till tryckeriet. Beräknas hamna i brevlådorna vecka 39!
DaRe Hehe, bra korr! !!Sista chansen att bli medlem för detta år idag om ni ska ha någon tidning innan juletid, dvs i samband med CB4!!
DaRe Tidningarna är hämtade på akvarielagret (i går) och med lite tur kommer de tillera brevlådor innan helgen, men troligen måndag. Jag har inte längre access till forumdelen för NCS medlemmar så jag kan inte se vilka frågor det dyker upp där om det är några, ej heller svara på dem.
Erik-W http://www.denblaaplanet.dk/ Ahaaa! Annars hade det varit en fin felskrivning ;) ser riktigt bra ut! Man kanske skulle gå och bli medlem?
DaRe hahaha. Jag borde hämta en bunt också. Sparade du några i butiken eller är det lagrets lager som gäller?
cfakvarielagret hahaha. Jag borde hämta en bunt också. Sparade du några i butiken eller är det lagrets lager som gäller? dom finns i lastbilen ....nu
Goran-A dom finns i lastbilen ....nu Å nu kom den efterlängtande tidningen till Skövde.........Mycket intressanta artiklar som vanligt :D /Göran
Pierre_N Jag har bara hunnit bläddra igenom den men ser mycket lovande ut, full med intressanta artiklar :)