maltandis Nu har jag också röstat, det är inte på någon av idolerna på fyran utan på tre ciklider. Rösta du med!
PiaJo nu har jag också röstat, det är inte på någon av idolerna på fyran utan på tre ciklider. Rösta du med!
PiaJo Nu är det dags att börja rösta fram sina favoriter och även denna månaden så har man chansen att vinna ett skönt röstningspris som man kan titta länge i nu när det mörknar ute! De som röstar är med och tävlar om boken Drömciklider av Ad Konings.
PiaJo Nu när det är dags för lite helg så har ni tid på er att röst :) ( om ni nu ute gjort detta redan förstås...för då kan ni börja fota för kommande månadstävlingar 2014;))
maltandis Nu är det dags att börja rösta fram sina favoriter och även denna månaden så har man chansen att vinna ett skönt röstningspris som man kan titta länge i nu när det mörknar ute! De som röstar är med och tävlar om boken Drömciklider av Ad Konings. Supernajs bilderbok.
maltandis Om ni inte är ett dugg intresserade av malawi- och tanganyikaciklider har ni säkert en vän som varit snäll i år och förtjänar en julklapp :)
PiaJo Nu är det bara någon dag kvar, har du inte röstat än så är det hög tid. Tänk på vilket fint pris det finns att vinna även för dig som röstar :)
PiaJo Hallå hallå.. Ni har väl inte glömt att rösta? Imorgon är sista dagen! Kanonfin bok att vinna bara genom att rösta:D
PiaJo Stort grattis till Göran Åstebro! Klicka på bilden för bildpresentation Namn på bilden: Jag är en Hästnos Art: Eretmodus cyanostictus Fotograf: Göran Åstebro Beskrivning: Placering: 1 Bilden har 2 kommentarer Medelbetyg: Klicka på bilden för bildpresentation Namn på bilden: Staredown Art: Cichla ocellaris Fotograf: Lars Thieme Beskrivning: Placering: 2 Bilden har 4 kommentarer Medelbetyg: Klicka på bilden för bildpresentation Namn på bilden: Lamprologus ocellatus gold Art: Lamprologus ocellatus Fotograf: Stefan Sjöberg Beskrivning: Placering: 3 Bilden har 4 kommentarer Medelbetyg: Grattis till övriga på pallen! Röstningspriset vanns av Jajja, grattis! :)