Charlotte Hej Vad sägs om en tråd där vi får se på lite bilder på denna trevliga art? Först ut, en Vf Aulonocara sp. "lwanda" 48235
David Va kul med en Aulonocara tråd! Hoppas man får se många skönheter här framöver... Här är min Aulonocara sp. "stuartgranti maleri" , chidunga rocks VF. 48255
Lars Två av mina arter Aulonocara stuartgranti -Usisya VF Aulonocara kandeense Kande Island F1 Skall se om jag hittar bilder på de två andra Aulonocara baenschi Aulonocara stuartgranti -Hansbaenschi
pinoccio Ah, redigerade precis in "stuartgranti" samtidigt som du skrev. ;) Jo, gillar den helskarpt. Synd bara att han har ihjäl varenda hona jag försöker få ihop honom med. DaRe: Du får gärna använda den till artregistret. Jag skickade ett PM till dig nyss.
DaRe 48538 Aulonocara stuartgranti chinuni tack, en verkligt imponerande bild. Vad har du för fotoutrustning?
pinoccio Ha ha! Du vill nog inte ens veta... Men det är väldigt kul att det går att imponera med en Ixus 95 kompaktkamera
pinoccio Ska nog inte ta hela äran där faktiskt.... En polare var här och joxade med den just för att det skulle bli så bra som möjligt. Dom andra bilderna var ju inte hälften så bra, men dom kanske duger ändå. Annars får jag lura hit polaren igen med sina grejjer istället.
David Efter ca 4v i burken har min Aulonocara sp. "stuartgranti maleri, chidunga rocks VF lekt med båda sina honor så nu hoppas man på många F1 yngel :D http://www.youtube.com/watch?v=Eieif5z2NP8