Det stod på Cichlid Room Companion i förrgår att Ad hade hittat dem... Jag ser fram emot bilderna och föredraget. :D
Vi satt just igår och diskuterade hur Du kunde veta det. Nåväl vi gissade också på Cichld Room Companion. (Förresten fick jag mina första royalty pengar för bilder publicerade på CRC. Jag lär knappast kunna finansiera några resor till Afrika den vägen)
Jag satt igår kväll och plockade bland de bilder som blivit i år. Efter att ha sorterat bort det värsta skräpet var det 3.816 bilder kvar som jag snart skall kasta upp i molnet. Kanske blir det en utgallring till innan.
Några bra bilder finns det väl så bara jag hinner skall det bli en visning.
Funderar redan på en resa i april (någon som vill följa med?). Lämnar en uppsättning dykprylar och undervattensdelarna av kamerautrustningen här i Kipili. Det gör det lättare (egentligen bara billigare, inte lättare) att ta sig till Kipili med inrikesflyget antingen till Mbeya eller ett riktigt litet bolag till Sumbawanga. De blijetterna är dock lite dyrare men, jämfört med att hyra bil och åka i 20 - 24 timmar så tycker jag det är OK. Bilhyran och dieselkostnaden blev helt enormt dyr.
Vi har haft en proffesionell 3-D filmare och fotograf med oss. En riktig karraktär. Tanganyikaciklider i sjön i 3-D är faktsikt något extra.
Nu är det frukost