DaRe Var in oxh jagade årsfinalpriser till fototävlingen hos aquariumstockholm men kunde inte låta bli att fota dessa sjukt vackra fiskar som jag inte fattar att de inte köps omedelbums. Svårt med mobilkameran i mörkt akvarium dock.
GraTis Var in oxh jagade årsfinalpriser till fototävlingen hos aquariumstockholm men kunde inte låta bli att fota dessa sjukt vackra fiskar som jag inte fattar att de inte köps omedelbums. Svårt med mobilkameran i mörkt akvarium dock. Menar du sillarna?
DaRe Herregud, jag markerade en hel bunt bilder men bara den sämsta kom med. Tapatalk är lite knöligt nu med nya looken. Japp jag menar sillarna enligt rubriken. Här kommer resten: 48394483954839648397483984839948400
GraTis Herregud, jag markerade en hel bunt bilder men bara den sämsta kom med. Tapatalk är lite knöligt nu med nya looken. Japp jag menar sillarna enligt rubriken. Här kommer resten: Kan ju ha med priset att göra, är lite sugen att prova faktiskt.
GraTis I artregistret finns inte direkt några färgklickar vad gäller nasutor, Själv tycker jag dom verkar häftiga främst för att dom blir ett nummer större än mycket annat krafs från den där afrikapölen. Hur som, ni som har erfarenhet från nasutor, vad matar ni dom med?
DaRe Fast jag gillar randigheten på denna samt den gula ryggfenan samt den svarta typiska nasutanosen.
maltandis Jag gillar de gula :) Har tio ynglingar som äter NLS, och växer. Större djur kommer så småningom och då ska småttingarna avyttras. Den här hanen är 8 cm. Jag gillar även tigernasutan.
DaRe Den är riktigt snygg, vilken fångstplats hade du på dina? Just Resha har ett väldigt annorlunda utseende med sina ränder och gula ryggfena. Udda, men snyyyyygt, tycker jag.
maltandis Den är riktigt snygg, vilken fångstplats hade du på dina? Just Resha har ett väldigt annorlunda utseende med sina ränder och gula ryggfena. Udda, men snyyyyygt, tycker jag. De på bilden är Namansi och de vilda jag ska få är från Kipili. 18 stycken väntar på mig.