Hej Elin, det var en setup som fungerade rätt bra faktiskt, när det gäller antal baserat på storleken på ditt akvarium så tror jag att minst 2 honor samt en hanne av varje ciklid kommer att fungera utan problem. Sorgmanteltetror och Kejsartetror skulle nog funka utan problem, en av mina favoriter är Rödmunstetror som inte är så stora men jättefin stimfisk. Både
Cryptoheros myrnae och
Archocentrus multispinosus hade flera lyckade lekar i akvariet, och jag känner mig ganska glad över att inte alla yngel överlevde, så om du inte är ute efter att odla så är det inget att oroa sig för, båda arter är duktiga föräldrar, Cryptoheros var strået vassare vill jag minnas. Glöm inte att inreda med lite driftwood, stenar och växter, jag tror jag ser ditt akvarium framför mig nu :)
En sista sak bara, ifall du aldrig har ägt någon från Thorichthys arterna så vill jag bara passa på att rekommendera Thorichthys ellioti som är en av de finaste mellanstora centralare som finns, kanske inte i samma kar som denna men absolut ett måste någon gång ;)