citat:du kommer väl förhoppningsvis att fortfarande vara medlem om än aningen passiv till skillnad från...
Har lovat Michael att bidra med artiklar till CB även fortsättningsvis.
citat:När Kjell Fohrman nu avgår som ordförande kanske det vore på sin plats att göra en reportageserie i ciklidbladet angående hans 35år inom denna hobby?
Min del är bara en liten del av NCS långa historia, men oavsett vilket så jobbas det faktiskt just med att göra en reportageserie om NCS historia. Michael Mayer håller på och rotar i det just nu och efter årsskiftet när jag avgått som redaktör kanske jag får tid att hjälpa honom, så det kommer.
citat:Jag har ju tidigare föreslagit reportage typ "hemma hos" på medlemmar i NCS och på personer i styrelsen. Detta vore ju en idé...utöver den tidigare.;)
Vi får se vad Michael P. hittar på när han blir redaktör, i nummer 4 blir det i alla fall en sorts Hemma Hos reportage hos just Michael.
citat:Just "hemma hos" är väldigt bra och rolig läsning i Ciklidbladet. Reportagen har varit väldigt intressanta.
Det är det många som tycker vilket man kan se i omröstningarna om populäraste artikeln. Dilemmat är bara att hitta folk att göra hemma hos reportage hos som håller på med annat än Malawi och Tanganyika - vi kommer visserligen att besöka en diskusodlare, men i övrigt verkar ingen alls hålla på med amerikanska ciklider. I längden måste vi hitta sådana för att kunna fortsätta artikelserien.
Ciklidhälsningar
Kjell