Betalat!!
Tips #1: SE TILL ATT LÄGGA IN LÄNKEN TILL VART MAN BETALAR I NYHETEN SOM UPPMANAR OSS ATT BETALA! *Pust* :D
Tips #2: Lördag kväll!! Full av Akvariemys & Forummys... och ett par glas riktigt gott vin! Livet är på topp!! Xmas:) ... 295,- = ingenting just här och nu. Tack för att ni finns och gör mina dagar ljusare nu inför mittvintersolståndet!! :) ...lägg in en mellansida när man betalar med texten "vill du utöver medlemsavgiften vara med och sponsra NCS's verksamhet, skriv i så fall in den summan du vill bidra med
(skriv inga siffror i rutan om du endast vill betala medlemsavgiften!)
+ Lägg gärna in en bild/länk på förstasidan "Vill du sponsra NCS verksamhet?" ...som leder till en sida som:
#1 Ger möjligheten "Sponsra NCS" ...som leder vidare till inbetalning av valfritt belopp.
#2 Bli medlem (om du inte redan är det!) ...men en ruta med mindre text som informerar om fördelarna med att vara medlem.
...och längst ner, i riktigt liten text... utförlig information om NCS verksamhet mm!
Detta felmeddelandet i rött bör ni fixa bort.... folk gillar inte felmeddelanden när de sitter och betalar på internet. :-|
49716
11,8500 SEK!!! ...jag är nog inte ensam om att hosta upp vinet och ta en titt på mitt konto för att försäkra mig om att det var ett "komma" och inte en "punkt".... 11,85- SEK kan vi alla leva med. :)
49718