PiaJo Helt otroliga bilder det var! Nu har jag röstat klart :) Ja, det är mycket fina foton och bra att du röstade, det gör väl ni andra med ;) :)
PiaJo Nu kan ni rösta! :) När man röster så önskar jag att man tar hänsyn till temat som är denna månaden, dvs man skall inte bara rösta på den snyggaste bilden, den snyggaste fisken utan även väga in hur väl det följer temat. Denna månaden kan ni som är NCS medlemmar vinna boken Back To Nature -Tanganyika Ni som inte är NCS-medlemmar har chans att vinna två exemplar av CiklidBladet. Ändring av röstningsvinst för medlemmar, det blir boken Back To Nature -Tanganyika istället. :)
PiaJo Nu kan ni rösta! :) När man röster så önskar jag att man tar hänsyn till temat som är denna månaden, dvs man skall inte bara rösta på den snyggaste bilden, den snyggaste fisken utan även väga in hur väl det följer temat. Denna månaden kan ni som är NCS medlemmar vinna boken " Tropheus in their natural habitat" av Ad Konings. Ni som inte är NCS-medlemmar har chans att vinna två exemplar av CiklidBladet. Glöm inte att rösta :)
jsv Jag skulle in och rösta, men syns inga bilder, testade lite olika webläsare och sånt men syns inget ännu här :s kanske bara är min dator som krånglar iofs :)
PiaJo Felet är rapporterat, och de jobbar på detta. det beror mycket troligt på den tidigare hackerattacken. Felet är rapporterat, och de jobbar på detta. det beror mycket troligt på den tidigare hackerattacken.
PiaJo Nu funkar det! Snabba och tekniker vi har här på Ncs :D Nu funkar det! Snabba och tekniker vi har här på Ncs :D
jsv Gött :) såg när ja skrev med att det blir dubbelt av allt man skriver med nu, du får sätta våra tekniker på det med, dom har gjort ett bra jobb efter hackern, extra fredagsmys fika till dom :)
PiaJo Nu kan ni rösta! :) När man röster så önskar jag att man tar hänsyn till temat som är denna månaden, dvs man skall inte bara rösta på den snyggaste bilden, den snyggaste fisken utan även väga in hur väl det följer temat. Denna månaden kan ni som är NCS medlemmar vinna boken " Back To Nature -Tanganyika" Ni som inte är NCS-medlemmar har chans att vinna två exemplar av CiklidBladet. Glöm in att rösta! :)
PiaJo Glöm inte att rösta! Ikväll är sista chansen för denna månaden, tänk på att det är fina priser även på röstningen:)
PiaJo Resultat 3/2014 Klicka på bilden för bildpresentation Namn på bilden: "Rödluvan" Art: Lethrinops sp. Fotograf: Jacek Jackiewicz Beskrivning: Placering: 1 Bilden har 3 kommentarer Medelbetyg: Klicka på bilden för bildpresentation Namn på bilden: Färggladaste Art: Aulonocara Fotograf: Göran Åstebro Beskrivning: Placering: 2 Bilden har 3 kommentarer Medelbetyg: Klicka på bilden för bildpresentation Namn på bilden: Färg glad ? Art: Xenotilapia sp. Fotograf: Stefan Sjöberg Beskrivning: Placering: 3 Stort Grattis till Jacek! :D Du vann en mycket trevlig bok - "Back to nature om nano-akvarie" sponsrat av Jägezoo! www.jagerzoo.se Grattis till er andra på pallplatserna :) Röstningspriset för medlemmar går till: PrimeLady , du vann en fin bok " Back to Nature - Tangnyika" (OBS! Ändrat pris från Thopheus-boken) Röstningspriset för icke-medlemmar gick till: Frasses, du vann två fina CiklidBladet Grattis till er med!
maltandis Grattis Jacek Jag kom på en hedrande 15e plats :) Det viktigaste är att deltaga inte att vinna, skrev han surt ;)