DaRe Tråden kommer användas för generell info om nyheter i artregistret, både innehåll och funktion. En ny art inlagd, bilder kommer. Jag skaffade denna själv nyligen. spännande rackare. Nannacara sp. "sourourou"
PiaJo Tråden kommer användas för generell info om nyheter i artregistret, både innehåll och funktion. En ny art inlagd, bilder kommer. Jag skaffade denna själv nyligen. spännande rackare. Nannacara sp. "sourourou" Ser trevlig ut :)
DaRe Ser trevlig ut :) Ska se om jag lyckas fota mitt par. Skygga som attans. Fullvuxna dock och visade lekbeteende redan första dagen
DaRe Tråden kommer användas för generell info om nyheter i artregistret, både innehåll och funktion. En ny art inlagd, bilder kommer. Jag skaffade denna själv nyligen. spännande rackare. Nannacara sp. "sourourou" Länkar till lite bilder, några åker välan in i artregistret inom kort. Jag har tyvärr inte någon bra access för tillfället. Tror Bossep jobbar på det. http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?68323-720-SA-jord%E4tare-med-v%E4nner-)&p=927453&viewfull=1#post927453