PiaJo Det går inte att söka ut mer än en sidas inlägg, spelar ingen roll om jag väljer en vecka eller fyra veckor? Det är lätt att missa ev. nya inlägg då eller finns det ett annat sätt?
Joakim-Birgersson Det går inte att söka ut mer än en sidas inlägg, spelar ingen roll om jag väljer en vecka eller fyra veckor? Det är lätt att missa ev. nya inlägg då eller finns det ett annat sätt? Håller med. Känd bugg http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?68853-Allm%E4n-Buggrapportering-f%F6r-ciklid-org
Joakim-Draktoft Har verifierat denna och vet vad som ligger bakom och hur det skall fixas. Tydligen har den modifierade search.php ersatts av original vid återställning efter attacken. Skall bara återfinns min originalmodifiering så skall detta fungera sedan. Återkommer.
Joakim-Draktoft Nu tror jag att sökfunktionen skall vara helt återställd, vilket innebär att valen för Senaste ämnen i huvudmenyn Forum ger olika resultat vid val av 4 veckor och 1 vecka. Verifiera gärna.
DaRe Joakim Nu tror jag att sökfunktionen skall vara helt återställd, vilket innebär att valen för Senaste ämnen i huvudmenyn Forum ger olika resultat vid val av 4 veckor och 1 vecka. Verifiera gärna. Som vanligt bra jobbat, vi blir bortskämda!
Joakim-Draktoft bara detta kvar? Oläsligt med vit text på ljusgrå botten 51987 Efter många duster med placering i template så har jag nu äntligen hittat rätt på detta också. Minnesanteckning till Bosse: Additional.css - .navtabs ul - add: background:{vb:stylevar nav_background};
bossep Joakim 51987 Efter många duster med placering i template så har jag nu äntligen hittat rätt på detta också. Du är en perla!:D Jag var där och rotade men hittade det inte!
Joakim-Birgersson Joakim Nu tror jag att sökfunktionen skall vara helt återställd, vilket innebär att valen för Senaste ämnen i huvudmenyn Forum ger olika resultat vid val av 4 veckor och 1 vecka. Verifiera gärna. Lysande! Tack gör sökning mycket enklare.