roedkft 10 st Brochis splendens 5 - 7 cm (TL) mätta genom rutan. Butikspris: 90 kr/st. Finns utanför Linköping. Transport till stan kan säkert ordnas. Pris för hela gruppen: 300 kr. 51961
roedkft Har inga Stockholmsresor planerade i nuläget men man vet aldrig vad våren för med sig. Kanske ska tillägga att det är VF.
roedkft Skåne ser nog ännu mörkare ut än Stockholm. Men om jag plötsligt skulle befinna mig där med en påse malar i handen så lovar jag att höra av mig:D
jigsaw Då lovar jag att jag köper dem :D. Men man tycker ju att för 300 kr för så fina djur borde det finnas någon som är intresserad. Jag har själv 10 st i samma strl och de är fantastiskt snygga och dessutom väldigt intressanta att studera.
FrePGun Fan dom här hade vart perfekta i mitt kar. Dom fega Pictus malarna gör inte rent någon botten för mig tyvärr...
_AquA_ Köpte 10 st VF och har 8 kvar... 1 dog när jag möblera om karet.. Blev stressad :( ... Fina fiskar! Med mörk sand så blir de mycket finare!
roedkft Ingen? Sista chansen på 10 malar som nu verkar vara 9. (Hittar iaf inte en just nu.) Behöver flytta en fengädda och då blir malarna snart 0. 200 kr för alla, dvs nästan gratis. 52204