westafrica vet ej om jag får iväg mina påfåglar till @punkfredd , om jag inte får iväg dem blir de inga pirayor. om de nu blir så tänkte jag iallafall skaffa en fei feng, brukar dem finnas som beställningsvara? och skulle den passa i mitt kar i något år till (450l)? och hur får ni i dem den viktiga vego dieten som är viktig för dem? vad matar ni era med?
FrePGun vet ej om jag får iväg mina påfåglar till @punkfredd , om jag inte får iväg dem blir de inga pirayor. om de nu blir så tänkte jag iallafall skaffa en fei feng, brukar dem finnas som beställningsvara? och skulle den passa i mitt kar i något år till (450l)? och hur får ni i dem den viktiga vego dieten som är viktig för dem? vad matar ni era med? Suck... Näe de ser mörkt ut. Synd på avståndet! Fei Feng går att beställa. Men dom gillar väll lite längre kar. Snabb firre...
westafrica Suck... Näe de ser mörkt ut. Synd på avståndet! Fei Feng går att beställa. Men dom gillar väll lite längre kar. Snabb firre... ja lite jar har inte fått ett enda positivt svar :( ja så är den rätt fula med, jag behöver tips till backup planer här :(
FrePGun ja lite jar har inte fått ett enda positivt svar :( ja så är den rätt fula med, jag behöver tips till backup planer här :( Nöj dig med dina grymma påfåglar och låt dom bli huvud attraktionen och sen i med massa spännande L malar...
westafrica Nöj dig med dina grymma påfåglar och låt dom bli huvud attraktionen och sen i med massa spännande L malar... ja jag tror jag får göra de.. :(
FrePGun Nöj dig med dina grymma påfåglar och låt dom bli huvud attraktionen och sen i med massa spännande L malar... Det är väll inget negativt iof :)
westafrica Vi gör ett sista försök!!! http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=70174 så ska de låta!