DaRe Nu när våren kommit kanske det finns någon som har lite naturbilder. Givetvis kan man ta massor med vackra bilder även på vintern så låt det flöda med allehanda bilder. Antar att magnoliorna kommit igång ordentligt söderöver, i Sthlm har det börjat, kobus blommar för fullt, men inte min ännu.
DaRe Här kommer några till. Fjärilsazalea: Magnolia "galaxy" Ny magnolia som jag inte sett tidigare, den var vi ju såklart tvungen att köpa Magnolia wild cat: Skymning:
DaRe Göran Å;932444Mycket vackra blomster buskar du har i trädgården David..Jag gillar ditt val. /Göran Tackar.
Johan-F Naturbilder Var har ni köpt Magnolia wild cat? Magnolia är en klar favorit buske. Måste bara skaffa en nu efter de fina bilderna du visar upp från er trädgård.
DaRe Brunnsvikens trädgård. Aldrig sett den förut. Zon 1-3, blommar upp till sex veckor. Nästan fyllda blommor Blommar längs hela kvisten inte som galaxy som bara blommar på kvistens ände.
DaRe Jag har grymt mycket rådjur. De äter dem inte, men gillar att gnugga hornen mot M. kobus, Leonard messel och sieboldii. Galaxy och Susan klarar sig nästan helt orörda.
Goran-A Ett litet bidrag från mig vad gäller vackra blommande buskar...En lite rabatt framför min altan mot gatan med 2 st Azalea och 2 st Rhododendron. Buskarna har olika blomningstider. /Göran
Goran-A Väldigt vackert Thomas......Sköna dova färger och mycket behaglig bakgrund. Är det ditt 105 mm macro objektiv du anv. ? /Göran Väldigt vackert Thomas......Sköna dova färger och mycket behaglig bakgrund. Är det ditt 105 mm macro objektiv du anv. ? /Göran
GraTis Göran Å;932555Väldigt vackert Thomas......Sköna dova färger och mycket behaglig bakgrund. Är det ditt 105 mm macro objektiv du anv. ? /Göran Väldigt vackert Thomas......Sköna dova färger och mycket behaglig bakgrund. Är det ditt 105 mm macro objektiv du anv. ? /Göran Tack Göran, ja det är hundrafemman :)