Tack för svaren det känns ju lugnande!! Tror inte akvarie bänken står på 4 ben som vanliga ställningar brukar göra så blir nog inte så farligt med märken då trycket delas ut mera! Kanske skulle gå med i ncs då :) Vilka djuraffärer är det det gäller? Köper mitt från djurmagazinet kan ej se medlems förmånerna då jag bara får error när jag trycker på den fliken... konstigt.. får error på ganska många flikar på denna sida.
Det kommer bli malawi ciklider och mest mbunas kanske eventuellt kastar några Tanganyika ciklider också :)
Lite deppig över att gubben som hade ett helt garage med malawi ciklider och sålde dom ruskigt billigt har lagt ner.
Ingen som vet någon som säljer Malawi/Tanganyika ciklider i jönköpings trakten eller eventuellt halmstad/norrköping? :)
Många funktioner är enbart för medlemmar. Handlar du mycket så tjänar du att vara medlem. Ganska kul att få hem tidningar och kunna delta i tävlingar.
Jag hyrde en liten skåpbil när jag hämtade mitt akvarium. 6 mil ifrån Malmö var det. Jag la handduk under och tjocka frigolitbitar på sidorna för att hindra den att röra på sig.
Jag har haft akvarium på första våningen utan några problem. Det som kan hända är att det sjunker ner i parketten lite.. :)
Jag har ett 720 på andra våningen i en lägenhet från 70 talet