Grattis! Härliga foton! Hur stor är softboxen? Vad gav du för dina jordätare? VF? ... Dina Oscar är dock ff favoriter med den röda färgen.. Vilken kamera fotar du med?
Tackar! Kent hade köpt in dom som VF S. Mapiritensis men när dom växte på sig visade de sig att de är Lecosticta.
Ibland färgar dom ut något fruktansvärt fint och jag tror dom här har grym potensial!
Priset vågar jag knappt tala om, men kom undan BILLIGT.
Har en Nikon D5100 med "standard objektivet" och använde en Nikon Speed lite 700 när jag fotade.
Flotte bilder,fin tråd og følge.Har i mitt kar på 530 liter en Eheim 2260 og en eheim 2075 ca.23 liter
filtermasse,det og 70% vannskifte pr.uke holder greit til 5 hoplarcus psittacus og 3 store gjedder.
Tack! Jag försöker byta 50% två ggr/vecka eller ungefär var tionde dag.
Akvariet är just nu väldigt belastat... Men jag ska sälja två stycken c. Sveni och minska på Satanoperca gruppen när jag fått ut par.
Letar efter en eheim 2250 som komplettering till fx6an!
[/quote
]Synd att mina gamla påffar inte höll den färgen de hade, men de är ganska fina ändå tycker jag :)
Ja de är nog "standard" Oscars, men mer gröna än många man sett som drar mer åt grått. Jag är skit nöjd med dom!