ChristianAlfredsson Det är otroligt svårt att korrekturläsa en kalender och datum. Titta gärna igenom nästa års kalender och hitta felen innan du har den på väggen!! 53767
ChristianAlfredsson Jag glömde visst lägga in bilderna... oj vilken otur... de får ni se i jul Xmas:)
Ove-Planstedt Trettondags afton både 4e och 5e Januari kan inte stämma. Trettondagen är vad jag vet den 6e Jan så trettondagsafton torde endast vara den 5e Januari.
ChristianAlfredsson Ove Trettondags afton både 4e och 5e Januari kan inte stämma. Trettondagen är vad jag vet den 6e Jan så trettondagsafton torde endast vara den 5e Januari. Fixad
ChristianAlfredsson Absolut. Vi behöver ha några nya som anmäler sig nu till styrelsen då de byts någon varje år i slutet av mars. Annars hade det varit kul
Wilhelm Måste ha två foton till för kalendern CA och SA saknas Brådis maila högupplöst med artnamn + fotografens namn till redaktor at ciklid.org
Goran-A Måste ha två foton till för kalendern CA och SA saknas Brådis maila högupplöst med artnamn + fotografens namn till redaktor at ciklid.org Du har mail /Göran