Kawasa @Dashivas @faltaren Kan tyvärr inte se några bilder? Ska prova att infoga en själv för att se ifall det är ett forum relaterat problem. 55676 Geophagus brasiliensis "Bahia red” Photo by Jessica Lindner
Kawasa Problemet löst! Det var webbläsarna på jobbet som inte ville vara med och leka av någon anledning! Stort och fint akvarium Dashivas! ;) Vad har du för arter som lever därinne?
Dashivas Blev lite orolig nu för jag såg bilder. I ciklid väg är det bara kakadua ciklider än så länge men letar efter fler apistogramma arter. Sen är där en flock kardinaltetror. Även lite olika malar Bruna röda albino asistros Några L-malar som jag inte minns namnet på tyvärr. Ska i fler L-malar och fler kardinaltetror samt apistogramma. Typ agazzi borelli eller nån annan snygg art. Kommer även försöka introducera körsbärsräkor som renhållning och mat. Nästa projekt kommer bli att fixa automatisk vattenbyte
Dashivas Nä man hittar ju sin grej. Jag hade samma innan men testar större nu. Kul än så länge 😄 Körde Malawi förr och tyckte det kändes trångt fast jag inte hade så många. Nu med smått i ett 720l så får dom olika revir område och jäkla härligt att titta på
faltaren Körde Malawi förr och tyckte det kändes trångt fast jag inte hade så många. Nu med smått i ett 720l så får dom olika revir område och jäkla härligt att titta på Ja fast Malawi är ju lite trångt 😄. Ja det är intressant. Hade velat ha ett på 7-8 kvm så man verkligen hade sett det. En vacker dag 😀
Dashivas Ja fast Malawi är ju lite trångt 😄. Ja det är intressant. Hade velat ha ett på 7-8 kvm så man verkligen hade sett det. En vacker dag 😀 7-8 kvm botten yta hade varit trevligt kar ��
Erik-Osterlund Jag håller med, fin burk och jättefint jobb med hela bygget. Det är så det ska se ut om man ska ha burken i ett vardagsrum!
Dashivas Erik ÖJag håller med, fin burk och jättefint jobb med hela bygget. Det är så det ska se ut om man ska ha burken i ett vardagsrum! Burken står i tv rummet. Fick ju inte plats med alla pumpar under gamla bänken så frugan tyckte jag skulle göra en ny ;)
Dashivas Kan ju inte påstå att jag är aktiv med skrivandet men har hänt en hel del sen sist. Belysningen är halvklar ca 350w i hemmagjord ledrampen av 3w chip. Filtreringen är totalt omgjord. slängde ut mina 2 ytterfilter fx5 och eheim 2180 . Nu kör jag med sump istället och 2 Streamers. Dvs 6000l/h plus 2x4000l/h Är väldigt nöjd med sumpen har aldrig haft så här kristallklart vatten innan och 80l biologisk filtermedia borde räcka.