Wilhelm Hej, Fick telefon från tryckeriet för en stund sedan. De lämnar CB till Posten idag efter lunchen. Det betyder att om posten gör som de ska, så är CB4 i brevlådan på fredag. Det ska ju ta 3 dagar för B-post att levereras. Inlämningsdagen räknas inte. Xmas:)Xmas:)Xmas:)
einars Trevligt att höra. Nu får det visa sig hur lång tid det kan ta för posten at leverara till Island... /einar
Wilhelm Tydligen saknas februari i en del kalendrar. Du som saknar februari i din kalender, skicka pm till mig med ditt namn, så jag kan meddela tryckeriet.
HaE Tydligen saknas februari i en del kalendrar. Du som saknar februari i din kalender, skicka pm till mig med ditt namn, så jag kan meddela tryckeriet. Jag har tråkigt nog inte fått sista ciklidbladet.
Wilhelm Struligt värre. Jag har heller inte fått mitt CB. Posten strular ordentligt denna jul! Vi får hoppas att tidningen dyker upp (ner) i brevlådan på måndag.
Christer5 Det är inte bara CB Posten har strulat med,flera av mig beställda julklappar hos olika webbutiker har inte kommit. Och då även när jag erhållit bekräftelse Posten att dom skickat.