ewa Som en juvel- himla snygga färger! Och bra bild! Den fisken har jag inte sett tidigare, är den din?
Pabbe Oooh. Ja den är snygg. Det finns nu så många arter i artregistret som man skulle vilja ha, men som sällan eller aldrig ses. Inte av mig iaf.
JockeB Tjuvstartar lite Vad sägs om Amphilophus altifrons ? 54127 Riktigt snygg DaRe, var hittade du den juvelen, om man får fråga? :)
Pabbe Ja, vad bra att du startade upp denna tråd, DaRe! Nu hoppas jag på mycket nya bilder och förhoppningsvis nya artbekanstskaper:)
Pabbe Ska bli kul att se den växa upp!! Verkligen! En art jag länge velat ha. Det finns ju otroligt fina bilder på vuxna. Jag försöker få ihop en samling storvuxna CA, med lite mildare temperament.
DaRe Jättekul med CA-bilder. Det var faktiskt CA-bilder här i forumet som gjorde att jag först registrerade ett konto här. Fantastiska bilder av Robin, Jinnarparen och JockeB som var aktiva då.
Fisk-via-Frasse Doviparet går i ett 720 men har lite sällskap så länge av några Oscar, en stor hantel och en stor Jack Dempsey. Det går en något mindre Dovihanne där också, han har inte skött sig där han gick tidigare + En stor mal. Hanne 20cm,hona 14cm