_AquA_ Vart kan man få tag i dessa? Sandby Ciklidhobby hade 4 styck innan som jag köpte. Den ena hamna i chock häromdagen pga värmaren och dog. Nu vill jag ha 4-5 stycken till så att det blir 7-8 styck allt som allt. Känner ni någon som säljer dessa? Jag söker helst F1or eller vildfångade. Rio XINGU eller Rio Tocantins. HÖR AV ER TACK! :) Bor i Malmö.
_AquA_ Akvarielagret har nog inne. Men sthlm.... Finns mycket gott uppåt i landet, men tillgång till bil och distansen ställer till rejäla problem :D
_AquA_ inte sugen på mina Geophagusar då? :) Vad har du för några? Hur stora? Bild? Vildfångade? :) Vart bor du?
_AquA_ https://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=71453 Invalid Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator Konstigt :S
_AquA_ va?! Hmm, det finns en surinamensis annons som du tidigare kommenterat Konstigt nog så hittar jag den varken via annonser eller kan se det via länk. Hmmm
_AquA_ Jag ska åka upp till Stockholm mellan 29e mars - 1a april Bra affärer där? Några altifrons? Hojta till :)
_AquA_ INGEN!???? Är det slut på Altifrons i landet eller!? Tips!? Jag är i Stockholm 29e mars och åker hem 1a april