Jag hade en väldigt vacker LDA033 i mitt Malawi som var en rackare på att hålla rent, på kvällarna brukade höras ett ivrigt raspande på slim-line bakgrunden. Tyvärr dog den pga att den grävde sig in under en sten och fastnade. :-( LDA033'an lever normalt i strömmande vatten, så ur den synvinkeln så gillade den att vara i Malawi. När jag hade den i ett SA-kar såg jag den nästan aldrig, men när jag bytte till Malawi och det blev lite mer livat kring den började den vara framme mer. Få malar klarar att leva av lite alger, så man bör stödmata. Jag brukar lägga ner kokt sötpotatis några gånger i veckan, när lyset släckts. På så sätt får de lite 'vettig' mat också. Just nu har jag en fullvuxen gul ancistrus, samt en Adonis
http://www.planetcatfish.com/common/species.php?species_id=277 på 15 cm. Adonisen är vacker och duktig på algätning tycker jag, men gillar även räkmix och brukar försöka hålla sig framme. Den blir med tiden väldigt stor, men den växer lååångsamt. Men skulle jag göra en investering så skulle det utan tvekan bli en LDA033'a igen. Bilden visar min numera hädan gångna mal. Lycka till! 55027