Zulu Hej, Söker rördelar likt de som är på bilden. Storleken är 1/2", diameter på hålet i glaset 32mm. Vet någon var jag kan hitta något liknande? 55597
DaRe Dammbutiker har väldigt mycket sånt, fast oftast grått. Välsorterade akvarieaffärer också. Just dammbutiker borde finnas i Helsingborg.
Zulu Just färgen är inte särskilt viktigt. Man skulle kunna tro att det finns en välsorterad akvarieaffär eller dammbutik i stan men icke. Hornbach, Grizzly och andra kedjeaffärer är vad som bjuds :/
Pettap Christian 55604 55602 55603 Detta köpte jag nyligen från www.aquaristic.net Vilken dimension har du valt? Är det för vatten byte eller över rinning till centralfilter? //Peter
ChristianAlfredsson Vilken dimension har du valt? Är det för vatten byte eller över rinning till centralfilter? //Peter Jag valde 25 mm rör. Det handlar bara om överrinning vid påfyllnad. Som du ser så har jag en slang till varje kar. Det är ganska lite vatten som går ner åt gången. Har även ett stort oborrat kar men där har jag en sådan här: https://www.youtube.com/watch?v=65yVr7DiDls Den är gjord i typ 40 mm rör.