ThomasK Idag fick jag Ciklidbladet # 1 och # 2 för 2016 i min postlåda. Och det är ju förstås trevligt, men jag förstår inte riktigt varför då jag fått dom tidigare som medlem i NCS. Har det blivit något fel i utskicken och någon annan skulle haft dom istället kanske ?
Anna Blivit en liten liten miss i mina markeringar bara men bättre att få fler än inga:) Skickat från min iPhone med Tapatalk
ThomasK Blivit en liten liten miss i mina markeringar bara men bättre att få fler än inga:) Skickat från min iPhone med Tapatalk Ok, då fanns det en förklaring till det......blir fina julklappar att ge bort Xmas:)
mikoto När skickas den tredje tidningen ut till oss som spara vår ingång i medlemskapet tills efter att tävlingen utannonserades? :-) Skickas den ut med den fjärde tidningen eller kommer den innan?
DaRe Jag beställde ett extra utskick förra veckan från tryckeriet så det borde vara väldigt nära brevlådorna. Under tiden kan du lyssna på numret här: https://www.ciklid.org/ciklidbladet/ :-)
DaRe Och det finns givetvis online så det går att läsa hemifrån eller via appen: www.ciklid.org/artikelarkiv
Mikael-W Tjoho! Det nyaste numret av Ciklidbladet, på hela 64 sidor och med en ny Apistogramma på framsidan, damp precis nu ner genom brevluckan. :D
ICC Toppen!! Hoppas bara den nått brevlådan i Skåne också. Lite öl på kylning och cb så är helgen räddad!