Ber om ursäkt för den sena ankomsten, hehe. Jag har ett konto och har haft det ett tag, men jag är tyvärr inte jätte aktiv här. Ska försöka ändra på det...
Tack allihop för gratulationerna och tackar 7h-Zoo för doppvärmaren! :)
Ops lite sent ute men grattis! Jag var en av de som röstade på din bild ;) Har du ett konto här på forumet Hampus?
Ser inte att du varit här och "tackat" så jag misstänker att du inte har det. Tänkte bara fråga ifall det var din fina blåaktiga peacock bass? Vet att "Affeailen" här på forumet hade en sådan, undrade ifall du köpt den av honom ;)
Tack! Det var min gamla Cichla orinocensis yes, en av mina två jag hade (tillsammans med en Cichla piquiti 'azul'). Ska jag vara helt ärlig så minns jag faktiskt inte exakt vart jag köpte de tre... Har ett svagt minne av att det var från en kille i Linköping. Men det var inte av Affeailien i alla fall. Minns hans kar och poster från rovfisk.se när han var aktiv där, riktigt goa kar... Tyvärr har jag inte kvar någon dessa cichlor i dagsläget. En dag blir det garanterat ett kar med dem igen, fast ett kar med cichlorna som "huvudkaraktärer", de kräver sin space och uppmärksamhet så att säga. :)