Angående invånare är jag lite vacklande, jag har länge kört troffar och jag har en körsbärsgrupp som jag gillar mycket, den har en grund i några vf djur och sedan har jag sparat fiskarna med mest rött i. Sedan funderar jag på att komplettera den med en Duboisi grupp kanske. Just nu är jag dock mest sugen på att köpa en några Cyathopharynx foae som Kent har i Nol som är så sjukt snygga. Är det någon som kombinerat dessa med tropheus? Jag tänker dock att det kanske inte är den bästa idén.
Belysning har jag funderat på att köra current freshwater led:
http://current-usa.com/aquarium-led-lights/satellite-led-fixtures/satellite-freshwater-led-plus/
Jag har en sådan till mitt 540 och jag tänker att två 90cm eller 120 cm kan bli bra till ett 720. Det är dock inte så att jag tycker att det är en fantastisk ljusramp så alla idéer är välkomna! Jag tror dock att jag vill ha någon variant med Led då jag tycker att ljuset får en trevlig kvalité.
Filtrering blir förmodligen filterfickor samt ett ytterfilter. Även om jag inte tycker att filterfickor är den snyggaste lösningen så upplever jag att det är den variant jag prövat som gett den bästa balansen mellan vad jag tycker är snyggt och vad som ger bäst filtrering.
Så här har jag dolt filterfickan i mitt 540 med en Btn-modul:
59099
Jag funderar på att göra något liknande i den nya burken