Mikael
Så var det dags att summera 2004.
2004 innebar en mycket god utveckling för föreningen såväl i fråga om medlemstillströmningen som föreningsmässigt. Ciklidbladet har nått en kvalitetsnivå som är mycket hög och medlemmar hör av sig till styrelsen med massor av idéer och tankar, det riktigt roliga med det är att många av dem även har visat sig vara bereda att omsätta sin kreativitet i konkret handling. Mer sådant vill vi ha 2005!
Årets sista medlem har nu dykt upp, det blev en norrman som heter Espen Hoff, varmt välkommen säger vi även till honom. Givetvis kommer Espen inte att kunna motstå ett medlemskap även 2005, och inte någon av er övriga heller :D Med Espen blev vi 1311 medlemmar 2004.
Jag hoppas och tror att 2005 kommer att bli minst lika bra. det kommer visserligen att innebära en massa arbete för min och övriga styrelsemedlemmars del men det är vi alla glada för! Välkomna alla till ett nytt år i föreningen NCS.
Denna tråd avslutas nu och kanske dyker en liknade tråd upp för 2005.
/Mikael Mayer
Medlemsansvarig NCS
Mikael
Jag är nu tvungen att ta upp denna tråd ett litet ögonblick till :)
Under de sista dagarna 2004 bestämde sig ytterligare en person att bli medlem 2004, ett utomordentligt val naturligtvis!
Som årets sista medlem hälsar vi Håkan Olsson välkommen.
Slutsumman blev alltså 1312
/Mikael Mayer