Vilka råd, höjer verkligen nivån här, jag tycker att det hela håller på att utvecklas till någonting onödigt. Erik skulle kolla ifall någon hade något tips då detta hade hänt förr och i vissa fall gått att åtgärda enligt tidigare inlägg.
[/quote
]Du låter lite som en Vajrayana buddist, dom brukar låta sina döda fränder bli uppätna av gamar uppe i bergen.
Erik Ö[/quote
]Kan inte du trolla på något annat forum istället eller så kan du helt enkelt stänga igen kakhålet helt och hållet. Limma ihop fingrarna med superlim eller om du syr, vilket du nu föredrar så vi slipper dina meningslösa inlägg.
Erik Ö[/quote
]En anledning kan ju vara att man vill behålla storleken på gruppen men får inte tag i fler fiskar av arten... Frågan ställdes för att ta reda på om det går att fixa, att man kan avliva fisk kände jag faktiskt till sedan tidigare.
[/quote
]Lugn, bara lugn:).
@ GraTis!! Håll en snygg ton annars blir inläggen bortplockade samt varning/avstängning av "förövaren"!
Då tar vi det från början.
Jag tycker det är oetiskt att hålla missbildade fiskar i akvarium. Om det här skulle hända hemma hos mig skulle jag avliva fisken och slänga den i komposttunnan.
Personligen tycker jag det är så himla självklart att agera på det viset att jag ironiserade en aning, f´låt om ni tog illa vid er.
Jag är jättelugn.