citat:Man kan dock få intrycket av att reglerna är lite väl godtyckliga
Så är det och kommer nog alltid att vara eftersom det inte går att skapa några exakta regler som passar in i alla situationer.
Förutom det David har skrivit så tycker jag också att det spelar in att den person som ursprungligen framförde kritiken stod för den genom att framträda utan att gömma sig bakom någon kryptiskt användarnamn (namn samt NCS-medlemsnummer anges i profilen). Är det något jag blir irriterad över så är det de ynkryggar som anonymt ger sig på att kritisera alla.
citat:ptja det har ju kommit fram massor med positivt om akvarielagret i samma tråd, all reklam är BRA reklam (se tråden om parrotfish) å Kjell å Fredriksson e väll lite tjenis med varann :
Jo, jo pratade faktiskt med Christer igår i ett annat sammanhang och han nämnde att det tidigare var 1-2 per dag som mailade honom och ville ha deras nyhetsbrev, de senaste dagarna har denna siffra femdubblats så han är nog inte alltför ledsen om man säger så.
Visst jag känner Christer mycket väl sedan 20 år tillbaka och han har under alla dessa år gjort oerhört mycket NCS, t.ex. just nu t.ex. för den kommande ciklidstämman i Stockholm, men å andra sidan så har jag faktiskt känt Tony på Akvarieleasing nästan lika länge. Ciklidvärlden är faktiskt inte större (tyvärr) än att man känner de flesta.
Ciklidhälsningar
Kjell