mikro
Haj!
Är det någon som vet ifall Micke i Åkarp har flyttat fiskförsäljningen till Malmö eller om han är kvar i Åkarp?
Cutekid
japps .. vore intressant att veta !
stiffe
Han har flyttat till Malmö och Danska vägen.Han har samma öppet tider som innan dvs Lördagar mellan 10-14.
imported
hej
vad säljer han för fisk?
mikro
tusen tack för svaret! Får med andra ord snart bli en malmöutflykt. Vet du någon mer specificerad adress så man hittar dit?
Ola
Stiffe, har han flyttat till danskavägen?
Hm... ligger inte Danskavägen vid Håkanstorp?
Undrar också vad han säljer för fisk.
Mvh Ola
stiffe
Ja,han har flyttat butiken till Danska vägen vid Håkanstorp.Kan tyvärr inte numret,men det ska jag ta reda på,men butiken ligger i byggnaden brevid Abdos som är en ganska så stor "Arab affär".Han har nästan enbart Malawiciklider för tillfälligt och för mycket bra priser.
stiffe
Den exakta adressen är Danskavägen 53b
Ola
Oj, perfekt.
Ca 1km från mig bara, vilken glad överraskning=)
Är det skyltat från gatan eller måste man leta efter nr,et?
Mvh Ola
stiffe
Det är inte skylltat,inte ännu i alla fall.Men det är inte svårt att hitta Toyota har ett kontor på gaveln i samma byggnad.
Ola
Körde ditt nyss och kollade lite bara.
Hittade inte just 53B men 53A hittade jag då ligger B prewcis brevid i samma byggnad förmodar jag...
Mvh Ola
Tascha
Stiffe!
Var i förhållande till Toyota ligger lokalen?
Var där i Lördags kl.11.00 men kunde inte hitta hans lokal.
Körde runt hela byggnaden utan resultat.
Ola
Ska dit där idag.
Hoppas jag hittar idag då...
Tascha, var också runt hela byggnaden...
Är det ner i en källare där?
Mvh Ola
Tascha
Jag har fortfarande inte hittat det.
Väntar på att Stiffe ska tala om exakt var det är.
stiffe
Ursäkta att jag inte svarat,har inte varit inne här på ett tag.Toyotas kontor ligger ju ut mot Danskavägen,om ni sen kör/går upp på parkeringen till vänster om Toyotakontoret så är där en ingång,en liten trappa upp.Där ligger en snickeriverkstad,om ni kollar in genom fönstrena,som Micke oxå har,gå in där så är ni rätt,där är inte skyltat så det kanske inte är så lätt att hitta,men nu hoppas jag att ni hittar dit.
Tascha
Tack Stiffe!
Tascha
Jag hittade Åkarps Hobbyzoo.
Fina fiskar och bra priser.
Väl värt ett besök.
Mattias-Nilsson
Finns Mickes affär kvar på Danska vägen, någon som varit där nyligen?
Mattias-Nilsson
ingen?
stiffe
Den finns fortfarande kvar