StefanL Du har inte bekräftat att mitt lilla "bidrag" är komplett enligt de krav som ställdes med idéförklaring inkl bilder...;)
ChristianAlfredsson Då var det dax att börja om man inte har börjat än. Det är en månad kvar innan deadline går ut.
Jonas-E kan man skriva om dåliga idéer? Jag gjorde en totalojsan när jag tejpade upp mina eldosor med isoleringstej i förra vecka, dan efter hängde alla i sladden istället för att vara fint uppsatta på ställningen. Det var nära att hela dosan trillat ner i golvet med ett antal pump-kontakter som skulle fått på fanken då =)
Kjell-Fohrman Man kan skriva om allt - se dock helst till att skicka med några foton. Ciklidhälsningar Kjell
ChristianAlfredsson 13 personer tävlar just nu. Dock kan man öka sina chanser genom att skicka in flera bidrag som några har gjort.
Micke Nu börjar tiden rinna ut för att skicka in bidrag till tävlingen, den 30/6 är sista chansen. Passa att skicka in ditt/dina bidrag innan det är för sent!
ChristianAlfredsson citat:Ursprungligen skickat av Hank Fick du mitt bidrag? Ganska obetydligt men du tjatar ju som ...;) Det har kommit in ett bidrag från dig.
tropfrog Om man har ett bidrag som är för stort för att skicka med befintlig mailserver.....Kan man skicka på något annat sätt? ICQ? MSN? MVH Magnus
Micke Idag är sista chansen att skicka in bidrag till tävlingen. Missa inte chansen att vinna en "Back-to-Nature"-bakgrund eller akvarieprylar!
ChristianAlfredsson Skicka in bilderna Mike så tar vi diskussionen efter. Kan du är det bra om de är 1000 pixlar i bredd.
Johan hua så segt, nör jag kollat på ett bidrag o ska gå till nästa så händer inget. måste stägna ner explorer o starta igång det igen.
Marcus1979 Bidrag elva och fjorton funkar inte för mig. Fler med samma problem eller är det min dator som inte gillar läget?