Kid
Tänkte inhandla en L027(c) Royal Pleco och undrar om någon kan rekommendera ett pris?
Små exemplar? Stora?
Även intresserad av pris på:
L200 Lemonspotted nånting
L81, 85, 18 Golden Nugget
L114 Leopard
L025 Scarlet
L014 Sunshine
Väldigt tacksam om någon kunde ge mig ungefärpriser på dessa. Hade tänkt att skaffa mig helst en LITEN fisk så att det blir billigare.
Befinner mig i Skåne.
Tack på förhand,
/Kid
Leopoldi
Mellan 4-600 på samtliga beoende på storlek och affär.
imported
jag gav 150 spänn för min fast den är rätt liten ca 5 cm
finns nog fler kvar i den afären Amazon Zoo Mölndal
Mvh
Björn
Hasse_H
Jag gav 250:- i Jönköping för min som är ca 7-8 cm.
StefanL
Golden Nugget går att få tag på för ett pris över 200kr. Det är beroende på tillgång och storlek.
Generellt sett så håller L-malar ett högt pris (från ca 300kr och uppåt), men det tycker jag är ok då dessa säljs mestadels en och en, vilket inte gör så stor omsättning. L-malar har också blivit poppis så där är en av faktorerna till priset...efterfrågan och tillgång.
Fiskarnu
L-malar brukar gå runt från 200-1000 st som jag har sätt här i Uppsala
Hasse_H
Kanske skulle förtydliga att det var min L27 som kostade 250:-....
L-malar generellt kostar från 30:- och uppåt. Beror ju helt och hållet på vilken art vi pratar om.
malawi_voodoo
En royal på 20-25 cm ca 900kr...
Snapper
L-025 Scarlet brukar va dyr, inte omöjligt att du får punga upp en lusentapp!
Rickard81
Jag gav 165kr för min L114. 290 för min golden nugget. L200 gav jag 250 kr men då var det halva priset. Samma affär har cirka 20cm stora royal pleco för 400kr. Små Royal i andra affärer kostar runt 300kr.
malawi_voodoo
Akvariekällaren har en L-025 för 690pix
malawi_voodoo
en ändring: Akvariekällaren har en L-024 för 690pix, dom är så himla lika, man ser knappast ingen skillnad :P
Mattias-Andersson
citat:Ursprungligen skickat av Rickard81
Jag gav 165kr för min L114. 290 för min golden nugget. L200 gav jag 250 kr men då var det halva priset. Samma affär har cirka 20cm stora royal pleco för 400kr. Små Royal i andra affärer kostar runt 300kr.
Vart hitta du dessa priser??
Rickard81
I Nynäshamn som ligger utanför Sthlm.
imported
om du inte ser skillnad på en L-24 och en L-25 tycker jag nästan lite synd om dig
BosseJ
Ja du bagarn, då får du tycka synd om mej också då. För nog fan är dom ganska lika.
Daniel-Odell
Golden nugget är tre arter, L177 den dyraste med störst prickar. Den kostar mer än de 200:- som nämns i denna tråd.
BosseJ
Tack för det Daniel. Jag gav 460:- för två L177. Och fick reda på att det var ett bra pris. För en skulle dom ha 260:-
Ola
Storleken spelar stor roll när man köper L-malar.
Dom hade små på jägers zoo för ett tag sedan men jag köpte dom sissta=) 5cm för 150:-! när dom var en 7cm s¨tog dom över 300:-
Det var L81or... Tror L18 är den billigaste?
Mvh Ola
BosseJ
Tillägger att jag köpte 2 st L260 för 500:-
Priset på en skulle vara 295:-