http://cichlidecentret.biz/group.asp?group=1463
Mkt billiga och prisvärda. Jag kör Resun. SP.1100L fast den som pumpar 1400l/h. Det verkar som de har dragit ner på sortimentet. Mailar du Martin på CC så kan han säkert plocka fram de större modellerna.
Mvh