Jonas-E
Cutekid: Näe, jag har dem som betygsunderlag i Textkommunikation så på de lektionerna kan jag sitta o skriva om mina fiskar. För en gångs skull finns det ett riktigt roligt ämne i skolan!
Cutekid
Tänkte bara höra vad folk tyckte om min artikel. Var det något att ha?
Mvh
Centurion
Cutekid, tyckte din artikel var intressant. Jag och min sambo har bara hållit på med akvarier i 2-3år och för oss passade den utmärkt. Trevligt med en artikel som är personligt skriven med egna tankar!
Cutekid
Tack !
StefanL
Jag kommenterade via email...och som jag skrev så var artikeln bra Calle!;)
Intressant och precis som föregående skribent noterade så var den fylld av egna teorier. En blandning av hårt arbete, skicklighet, tålamod ger ofta bra resultat. Att experimentera och på det sättet utvinna nya vägar för att uppnå resultat är verkligen inspirerande.
Jag vill samtidigt påpeka att alla artiklar var bra och lärorika.
Bredden på detta CB var imponerande och det känns extra roligt med en blandning av nytt tänkande och egna berättelser/erfarenheter tillsammans med historiska ögonblick...helt enkelt kanon för en aqua-fantast som jag!
lisabeth
Fick både 1:an Och 2:an av tidningen igår så det blev inte mycket sova i natt,,,,,,,,,,,,,,,,gäsp,,,,,,,,endel måste jag läsa om ikväll........
MVH LISA
Tyckte det var toppen!
Anette
Ett strålande bra nummer! Kanske det bästa hitintills???
För er som inte läst tidigare årgångar av Ciklidbladet: Det går att köpa gamla nummer. Vilken tur!
Gå in under föreningsinfo på första sidan och klicka på "Köpa gamla ciklidblad".
Hälsningar
Anette
Micke
Ja det var ju skoj med alla positiva synpunkter. Nu hoppas jag bara på att alla NCS'are utnyttjar sommarledigheten till att skriva artiklar så att höstens nummer blir minst lika bra.
Anette: Tror du inte det blir svårt att sälja gamla nummer när du säger att det senaste var det bästa hittills ;).
Jonas: Om du har färdiga artiklar så skicka dem till mig så fort så möjligt, då blir det lättare för mig att planera kommande nummer.
Jonas-E
okdidoki, jag mailar dem så fort jag bestämt vilka bilder jag vill använda till dem.
StefanL
citat:Anette: Tror du inte det blir svårt att sälja gamla nummer när du säger att det senaste var det bästa hittills ;).
Bra iakttagelse Micke! Den var kul...
Jag bör nog också påtala att föregående års CB håller väldigt hög klass så det finns inget utrymme för besvikelse. Jag har läst 2001-2004 och det är hög kvalitet rakt igenom!
Utvecklingen som sker nu är väldigt lovande och Micke har verkligen stakat ut en fin linje för CB´s framtid. De två CB som gjorts nu har väldigt hög klass...så det finns lite att leva upp till.;)
BosseJ
Hej. JAg fick mina första nummer av Ciklidbladet. jädrans intressant. Har inte på långa vägar läst allt ännu. Jag fick ju två nummer.
Men Cutekid har gjort mej lite sömnlös (positivt).
Sen ville jag bara säga att Ota Vojacek i Nummer 1 är min nya idol.
Mvh
Bosse
Cutekid
Tack så mycket för de positiva kommentarerna!
mariaa
Hej!
Det var ett mycket bra nummer och extra kul var det ju att jag vann tävlingen "Gissa cikliden". Ser fram emot priset.
Mvh Maria
Mathias-D
Grattis Maria!!!
läste och såg att det var du...nice...=)
Guy_P
Ciklidbladet har verkligen blivit bättre den senaste tiden med mycket bra blandning på artiklarna. Senaste numret var inget undantag och inte blev det sämre av att det fanns med en artikel om mina Västafrikanska favoriter.
Guy
GoSatta
nu har jag också precis läst klart hela nya CB.
bäst tycker jag var fångst artikeln från Sydamerika, visst hade gärna sett lite undervattensbilder etc. men man kan inte få allt =)
sen så kom repotaget från ciklidstämman, Kjell fick med det mesta och det var rätt lagom mycket om allt. (sen vare några MYCKET snygga bilder ;) )
i överigt höll alla artiklar en bra standard och inget riktigt bottennapp, tycker dock det var lite tråkigt med en medlemspresentation som var skriven av personen själv. Själv tycker jag det blir roligare och mer intressant om någon skriver en presenation OM någon.
Men iaf mycket bra nummer!
imported_na5
"Cutekid" Det Du skrav var mycket intressant även om jag inte är Rift-fantast. "Tråka ut" var nogot helt nytt för mig, intressant och kul att läsa.
Cutekid
Tack Bs
Mathias-D
"Tråka ut" har jag hört om förut...Att folk har rutier i vattenbyten och matning och efter semestern kommer dom hem och fiskarna har en massa yngel...
Anette
citat:Anette: Tror du inte det blir svårt att sälja gamla nummer när du säger att det senaste var det bästa hittills .
Det var ju bara min egen personliga åsikt. Alla måste ju få bilda sig en egen uppfattning! Ett alldeles utmärkt sätt att göra det är ju att införskaffa ALLA gamla ciklidblad...
Anette:)