Kjell-Fohrman
Kan ni se alla fotona i fototävlingen
http://www.ciklid.se/fototavling/ eller är det bara i min dator det inte funkar (bara hälften funkar här)?
Ciklidhälsningar
Kjell
morphide
Bilderna funkar fin fint för mig.
gentoo
Webläsare:
Firefox (Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.6) Gecko/20040423 Firefox/0.8)
Mike_Noren
Funkar för mig. Prova Refresh när du inte får upp bilden, en bild tog väldigt lång tid att ladda för mig.
Kjell-Fohrman
Tydligen bara i min dator det inte funkar - underligt.
Ciklidhälsningar
Kjell
B-Lunn
Funkar inte hos mig heller. Bara vissa biler som funkar, refresh hjälper inte. De bilder som kommer upp laddas snabbt.
Kjell-Fohrman
Skönt med någon annan med exakt samma fel som jag.
Ciklidhälsningar
Kjell
Fredrik-H
Har funkar det snabbt och bra.
mvh,
Emil-Martinsson
Här med.
Bjarne-Strang
Funker ikke her. Ser bare et fåtall bilder.
Stelin
Funkar bra hos mig.
ChristianAlfredsson
Kör alla Internet Explorer som inte kan se?
Kjell-Fohrman
Jag gör det i alla fall, men det visste du ju redan.
Ciklidhälsningar
Kjell
Hank
Jag kör Internet Explorer och har precis gått igenom
alla bilderna utan problem :-D
Kid
Fungerar fint och jag kör IE v.6 nånting.
/Kid
Hasse_H
Funkar utmärkt här med IE6 + alla uppdateringar och WinXP.
B-Lunn
Kör IE6 och windows xp uppdaterat. Har skärmen inställd på 1024*768. Kollade igenom bilderna och det verkar som om det är vissa proportioner som inte funkar hoss mig. T.ex så kan jag inte se några bilder med proportionerna 600*400 och 600*450...
Tillägg: Kan inte heller se 600*300, och så kan jag inte se bilder som ligger nära (+-2), dvs 600*(398-402)och 600*(448-452)
Kjell-Fohrman
Samma här bara vissa format verkar funka - dock t.ex. inte de vanliga formaten 400, 450 och inte heller de som ligger nära dessa som 399, 402 och 449.
Ciklidhälsningar
Kjell
Bjarne-Strang
citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
Samma här bara vissa format verkar funka - dock t.ex. inte de vanliga formaten 400, 450 och inte heller de som ligger nära dessa som 399, 402 och 449.
Ciklidhälsningar
Kjell
Akkurat slikt hos meg også. Virker hverken i IE eller Opera hos meg.
imported
Alla bilderna funkar för mig. :)
Av nån anledning är inte mina urophthalmus bilder med i amerika kategorin. (Erik Sandell)
Har ni inte lagt upp alla bilder än?
StefanL
Det fungerar alldeles utmärkt för mig. Jag använder IE6 och Windows XP. Skärmupplösning på 1024/768.