Hejsan Ciklidsällskapet!
Tycker det börjar bli lite väl byråkratiskt med köp & sälj reglerna.
Är det inte bättre att så fort som möligt plocka bort misstänkta kommersiella annonser, eller varför inte annonsering endast för medlemmar?
(Jag vet att det är oavlönat arbete och sköts på fritid)
Att behöva sätta in 3 annonser för att försöka sälja 10 produkter är lite väl stupid.
Egentligen är det inte så många annonser som har fler än tre/fyra saker till salu.
Eller kan man kalla det för ett "paket" (om man har 10 saker) och därmed bara en annons och hoppas på att läsarna ska förstå att man inte behöver köpa rubbet?
Smygannonsering kommer nog ändå att finnas kvar lite då o då.
För att klargöra så tycker jag inte om att företag utnyttjar olika forum och köp & sälj för gratisannonsering. I andra forum där jag brukar delta, (lite oftare än här) har jag varit med om att se till att dessa smygare slutar med sina smygannonseringar.
Varför inte låta t.ex Akvarieaffärer annonsera mot en avgift, om de inte vill ha en banner?
Naturligtvis i en egen köp & sälj avdelning, om det är möjligt.
Detta är endast en tankeställare mens jag dricker oerhört gott öl,och tittar på mina fiskar, när jag inte glor på skärmen.
För övrigt så tycker jag att forumet är hyfsad bra numera, men tycker att Sverige är för avlångt. (hittar alltid bra saker i köp&sälj men det är för långt bort)
Kanske medlem nästa år!
mvh och

Fisherman