Pettap
Det bra ut men jag har kanske inte hittat alla funktioner. Saknar eller hittar inte funktionen senaste nytt. Den kunde man klicka på förut och få alla inlägg man missat sen man var inne sist
DaRe
Det bra ut men jag har kanske inte hittat alla funktioner. Saknar eller hittar inte funktionen senaste nytt. Den kunde man klicka på förut och få alla inlägg man missat sen man var inne sist
Pettap
Ser inte lika ut på min Samsung men hittade den nu. Tack
HakanM
vill gärna ha bort blå text, svart ger bättre kontrast, åsså saknar jag mycket funktionen att se vilka som läst inlägg. Även om ingen svarar på ett inlägg känns det ju bättre om någon åtminstone läst det, nu har man ingen aning, denna funktion kommer garanterat leda till fler inlägg, Om någon skriver typ 4 inlägg utan svar o vetskap om att någon läst så är jag förvånad om denna vill skriva ett femte inlägg..... Att se bilder på inloggade medlemmar är bra men varför inte även namn?,
DaRe
kollar på detta
DaRe
jag har svart text, var har du blå?
HakanM
Det är lite blandat mellan svart och blå text, mest störs jag av att forumrubrikerna är blåa
mikoto
Nu har jag fått ett klurigt fel som varat några dagar. Jag kan inte skriva inlägg i Google Chrome, använder jag Microsoft Edge så går det bra dock. Har testat logga ut och in samt liknande lösningar utan framgång. Chrome uppdaterat till senaste versionen. Kan göra alla andra funktioner men det går inte trycka i svarsfältet :-) Går inte växla till advancerad editor heller.
Ted64
har samma problem med google chrom skriver nu i chromium :(
DaRe
Rensa cookies ska fungera. Kan ni testa det?
Ted64
nope hjälpte inte här iallafall
ChristianAlfredsson
Kan ni som har strul kolla med annan webbläsare? Ev rensa hela historiken ni har? Tror det är någon annan fil som åker ner.
Mikael-W
Att söka användare känns besvärligt.