Bara att erkänna:I
Köper billigt köper dyrt! Trodde jag var smart när jag beställde genomföringar från Kina. De kostade typ 10% mot de man hittar i Sverige. Tyvärr är kvalitén så undermålig att de inte fungerar till det de ska vara till. Det började med att en koppling läkte och när jag tog i den så gick den rakt av. 300 liter sprutade rakt ut men ingen fara då jag har golvbrunmen som tog det vattnet. Jag kände på nästa koppling (som inte läckte) och fick den också i handen. Så på 2 dagar fick jag tömma, flytta fisk, byta koppling och fylla upp 8 kar. Nu är det gjort och jag kan sova gott om natten. Jag har även fått igång två kar till men saknar 2 kar till ställningen innan den är komplett. Jag har även hittat en super grupp med Dubbar som ska bli väldigt roligt att följa, det är bara 3+13 i gruppen så de får gå lite trångt med Muzumin tills jag fått fram yngel att kompletera med.
Sen har jag även hittat 2 st super rariteter som jag tror jag kommer vara ganska ensam om att äga. Fiskarna hämtas om ca 2 veckor om allt går som planerat :P