Mathias-D
Hej!
Vem håller i underhåll och uppdateringar på hemsidan?
Vem är admin?
Det har rapporterats så många fel senaste åren utan uppföljning. Jag vet det är ideelt men ifall att webbansvarig inte är intresserad så kanske det borde sökas efter nytt intresse.
Det skadar föreningen när man stöter på fel i hemsidan. Okej under 1990-talet men idag så lämnar folk direkt.
Samma problem med appen.
Älskar föreningen men problem måste tas upp och lösas.
DARE , du kan PM:a mig cyberzoo rabattkod för jag kommer inte ens in på rabatter längre......
diccla
Kan det bero på vilken webläsare? Jag ser rabattkoderna utan problem som inloggad medlem med Google Chrome.
Ted64
nu vet jag inte om det har blivit fel med din status men där står användare på den o då ska man väl inte se koderna???
Mathias-D
Många av felen kanske beror på behörigheten som verkar vara fel?
Spelar ingen roll vilken webbläsare jag använder.
Finns andra fel som inte har med det att göra.
DaRe
Kolla på din användare, det står inte NCS Medlem, kontakta medlem@ciklid.org
DaRe
nu vet jag inte om det har blivit fel med din status men där står användare på den o då ska man väl inte se koderna???
yes så är det
Mathias-D
Mitt mejl jag skicka kanske hamnade i skräpposten?
Fjarilsciklid
Tycker tyvärr man loggas ut fast man inte borde och kan inte skriva på köp och sälj :/
Mathias-D
"Fjärilsciklid" här ovan är varken "Användare" eller "NCS Medlem" Vad betyder detta då?
5 dagar sedan jag mejlade, Inget svar . Inte ens ett Auto svar med att mottagaren är Sjuk /Ledig/Upptagen/ Bortrest/
DaRe
Medlemsansvarig läser mail inom 7 dagar, så snart bör det vara avklarat
DaRe
jag pingade honom nu ifall de hamnat i skräpmailen
Mathias-D
Honom? Henne? Medlem@ciklid hänvisas till henne.....
DaRe
honom
Mathias-D
Henne.... Medlem@ciklid.org hänvisas till An*a Elmq***
Ifall detta inte är korrekt så finns det ännu en sak att ta tag i.
DaRe
Att det står A så är det något din epostklient sparat lokalt hos dig. Vi ändrade för 4 år sedan.
Mathias-D
Använder Outlook. Mycket möjligt att det sparas i Inkorgen. Nu har Johan löst det med medlemsbehörigheten för mig vilket löser rabatt problemet och förhoppningsvis några andra bekymmer med in och utloggningen.
DaRe
Låter bra, jo det är nog allt, in och utloggning fungerar, men man tror man loggats ut då man saknar medlemsbehlörigheterna
Mathias-D
Vad kul att vi precis nu ser ut att ha uppdaterat forumet till 5.? :D Verkar finnas nått intresse att ha kvar denna grundpelare (förutom CB)
ChristianAlfredsson
Jag tänkte fixa så det blir lite snyggare och försöka förenkla.
ChristianAlfredsson
Vi kör senaste version av vBulletin