Mjoelk Hej, Jag lyckas inte logga in och se rabattkoderna. Efter jag loggat in hamnar jag i forumet och när jag trycker tillbaks till Ciklid.org är jag inte inloggad längre.
ChristianAlfredsson Jag har lagt in alla som NCS medlemmar med den mail som fanns i anmälan. Du kanske har annan mail här för du är inte markerad som medlem. Vad har du för medlemsnummer så kan jag kolla (eller den andra mailen)
DaRe Om du är inloggad i forumet. Gå då exempelvis hit https://www.ciklid.org/artregister/ Klicka på Logga in längst upp på sidan. Där ska du få en sida med en knapp som får klicka Tillåt på.
ChristianAlfredsson Andreasson Samma här, jag måste sätta dig som ncs-medlem. Ge mig medlemsnummer eller din e-post. Troligen är det olika i vårt medlemsregister och i forumet.
Mjoelk ChristianAlfredsson Mailen ska vara kristttian@hotmail.com. Jag lyckas inte hitta mitt medlemsnummer, vart syns det?
DaRe Mjoelk Man bör alltid kunna hitta medlemsnummer genom att titta i sin email-box efter mail från medlem@ciklid.org
ChristianAlfredsson Nu ska det funka för dig. Har man en liten fisk på bilden så betyder det att du är NCS-medlem. Bra att du var uppmärksam @Mjoelk - jag hittade en bugg i importen så jag kör om alla nu